Primeiro día de clase

Hoxe foi o primeiro día de escola despois das vacacións de Nadal, tivemos que madrugar despois de estar tantos días sen facelo, e iso custa. Pola mañá clase de Matemáticas, Galego, Relixión e Inglés. E pola tarde dúas sesións de Coñecemento do Medio. E ao remate adestramento de baloncesto. Fixemos o de sempre, aínda que hoxe tivemos un xogo novo que se chama a cadea de osos que consiste en:

  1. Faise unha fila e contase cantos son.
  2. Despois se por exemplo son 14 vamos contando e a quen lle toque o un queda con ese numero.
  3. Vamos dicindo un número e pasándonos a pelota ata que haxa dez balóns.

Gústame o baloncesto porque e un traballo en equipo, ademais dáseme bastante ben. Miña nai que para levar tan pouco tempo xogo moi ben.

Comentarios

gestoso ha dicho que…
Hola Paula, así que me he enterado que tenías un blog he entrado lo mas antes posible y decirte que creo que vas a tener todo un éxito con la publicación de tus textos, un saludo y me ha gustado mucho.

Dani Gestoso
Unknown ha dicho que…
Felicidades polo blog:

Pasei moito tempo en Boiro, na zona de Barraña, hai xa uns anos, así que ó saber que había unha boirense tan nova facendo un blog quixen pasar a saudar e a desexar sorte.

Eu tamén comecei hai pouco cun blog para a miña filla. Como ela ten só catro meses de momento teño que escribirllo eu. Está aquí: http://elblogdeflavia.blogspot.com

Ánimo con este blog.

Saúdos desde Ames
Anónimo ha dicho que…
Felicidades por tu iniciativa de tener un Blog, ANIMO!
Anónimo ha dicho que…
Súmome ás felicitacións polo teu blog. É moi bonito ver que unha rapaza tan nova se motive con tantas cousas boas: un blog, baloncesto,... ánimo e segue así.
Andrederabal ha dicho que…
ALEGROME DE QUE TEÑAS UN BLOG DENDE TAN PEQUENA.EU TEÑO 12 ANOS PASETE POR O MEU BLOG E DEIXAME UN COMENTARIO
Anónimo ha dicho que…
soy tu prima Lety, estoy muy contenta de poder presumir que con tan solo 8 años puedas tener motivación de recibir alagos, posibles críticas y como no, felicitaciones por tus méritos de saber "escuchar" y poder leer y escribir tus momentos mas importantes.

Te mando desde Cacheiras muchos besitos!!hasta la vista!!

Entradas populares