Feliz cumpreanos Denisse

Quero contarvos que hoxe Denisse cumpre 10 anos. É unha nena que ten síndrome de dawn, pero ten o seu propio correo que é 1denisse@terra.es, espero que lle mandedes un mensaxe.

É a miña amiga, ela ten un irma que se chama Emilio. A clase de Denisse é bastante tranquila, mentres que a de Emilio é un caos pero só cando están co profesor de Inglés.

Denisse vai celebrar o seu cumpreanos este sábado en Mañóns, Nerea e eu estamos invitadas.

Estes días non puiden escribir porque tiven moitos deberes.

¡¡¡ FELICIDADES DENISSE ¡¡¡

Quero darlle as grazas a todos os chicos/as son de Ferrol que están a facer un curso de carniceria que me mandaron unha mensaxe.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Moitas gracias Paula pola tua felicitación. Un biquiño e unha aperta moi grande; esperovos en Mañons para celebralo cos meus compañeiros da clase, a miña familia e os meus amigos. Con todo o meu cariño e ledicia.
Denisse.
Adrian ha dicho que…
Felicidades Denisse !!!
K o pasedes ben en Mañons !
Anónimo ha dicho que…
paula ya
saves quien soy

Entradas populares