Hoxe saín en internet

Hoxe estou moi contenta porque saín na Voz de Galicia. Meu pai chamoume por teléfono ao mediodía para dicirme que saíra en internet.

Pola tarde volveu a chamarme para contarme que un xornalista da Voz quería facerme unha entrevista por teléfono, fíxome moitas preguntas. Preguntoume sobre que escribía no blog,se me gustaba a informática e internet, e se me gustaría dedicarme a este medio, e algunha que outra que non me acorda.

¿Que dirán as miñas amigas se saio no xornal?.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Noraboa, Paula! Mañá mirarei a ver se te vexo no xornal e leo a túa entrevista. Que bo!

Bicos ;-)
Administrador. ha dicho que…
Animo Paula din contigo no blog da muller de 95 anos de Muxia.

http://benitojuncal.blogspot.com/
mariaamelia ha dicho que…
un saludo paula y mucho animo
freijeiro ha dicho que…
Pues si te ha hecho ilusión verte en Internet, te recomiendo que compres la Voz de hoy (17/01/2007). Verás cierta cara que te va a resultar conocida.
Mucho ánimo y sé que será difícil mantener un blog pero se constante, y verás muchas recompensas.

www.flickr.com/photos/freijeiro
Unknown ha dicho que…
Hola Paula, acabo de leer o reportaxe que a Voz de Galicia publica de ti, e dixirte que moito ánimo co blog, eu entrarei a miudo porque me parece moi interesante.
Bicos dende Madrid
Dani ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Dani ha dicho que…
Agora estouche vendo na galega. Noraboa.
Anónimo ha dicho que…
No me parece normal que estas cosas cosas salgan en la tele ni en un periódico, aunque de los fascistas de La Voz no se puede esperar otra cosa, sólo dicen chorradas y mentiras. Se nota que los textos no los ha escrito una niña de 8 años.
Anónimo ha dicho que…
Ola Paula!!! Noraboa, parecesme un exemplo a seguir, unha rapaciña de 8 anos, que escribe un blog, animo dende aqui aos nenos/as novos coma ti para que escriban un. Paréceme moi entretido..Un saudo :-)
helena ha dicho que…
hola paula noraboa polo teu blog!! chamome helena e estou algo confusa xa que no teu blog pon que tes unha idade e no periodico e noutra parte da paxina 8 e asi verdade?? tes msn messenger
gustariame falar contigo se ti tamen queres o meu msn e hola_carli@hotmail.com
e despois si me agregas a ese eu xa te agrego a outro meu dende que te coñeza se ti queres bikos bss
Anónimo ha dicho que…
Hola:
En primero lugar noraboa pola paxina pero queria decirche que teñas moitta sorte con este proyecto que acabas de comezar eres unah gran rapaza e ojala teñas moita sorte na vida dexeche todo o mellor

Entradas populares