A cabalgata de Reis

O día 5 foi a cabalgata de Reis e unhas cantas nenas foron de pastoras. Unha amiga, a miña irmá (Nerea) e eu fomos na carroza do portal de Belén, durante o camiño empezou a chover e Nerea e eu cambiamonos de sitio para non mollarnos.

Vin a moitos nenos da miña clase e a algúns deles tireilles caramelos. Tiñamos unha caixa chea de caramelos, e ainda non chegaramos a Boiro e xa os acabaramos todos.

Ao chegar baixamos da carroza correndo porque chovía moito, e como apuramos tanto non atopaba nin a Nerea nin a Naiara (a miña amiga), cando intentei buscalas vin que aínda estban na carroza. Despois fomos todos para o Belén que fixeron na porta do concello e alí estivemos co Neno. Quitáronnos moitas fotos, e miña nai estaba tamén coa cámara, pero en tódalas fotos que sacaba sempre había un home que lle poñía a man diante.

Cando chegou Melchor veu a xunta de nós.

Comentarios

SiMpLeMenTe DiFeRenTe.... ha dicho que…
Alegrome de que tiveras unha boa cabalgata ainda que chovera.
Se visitalo meu Blog veras fotos da miña cabalgata no meu pobo.
www.annadecurtis.blogspot.com
espero pronto a tua resposta no meu blog:

Entradas populares