De excursión

Quero contarvos que hoxe fun a Coruña, a ver ao Acuario, o Domus e a torre de Hércules.

A torre a renovaron pero hai que subir unha rampa moi longa, no acuario ai moitas clases de peixes, entre unha delas o tiburón que se chamaba Gastón.

Tamén había 9 focas, e 6 eran femias, e 3 machos, unha chamábase Paula.

Na Domus había moitos xogos entre eles unha bicicleta que se pedaleabas movíase un esqueleto, tamén vin un corazón, unha hélice montada con libros e por ultimo comemos na sala de Leonardo Davinchi e moitos nenos levaron tortilla de pataca, de queixo... E Alex e máis eu fomos os únicos que lebamos outra comida. Eu levei empanada de atún, e Alex non o sei.

Comentarios

HOLA ha dicho que…
Son Daniel. Eu tamen fun a domus cos meus compañeiros, e o que mais me gustou foi o de diseccionar e tocar o corazon de porco. Tamen o xogo dos cheiros e o bombeo de sangue. Por certo xa me fixen un blog sobre min.
Anónimo ha dicho que…
Hola Paula te quiero mucho. Me gusta mucho leer tu blog y las fotos. A ver cuando nos vemos para jugar en la plaza con tu hermanita Nerea; jugamos a la pita. Buen fin de semana.
Anónimo ha dicho que…
hola Paula:
jo, que excursión mas chuli que tuvisteis,eh?...Yo también hice la misma ruta cuando estaba en el colegio.
A mi la domus, me encantó... Todavía sigue el video de un parto real?.
Un beso, guapa!
Anónimo ha dicho que…
Hola moi boas. o outro dia vin a tua reportaxe na galega e impresionoume moito a tua historia debido a que ainda eres moi nova. Por iso felicitote polo teu traballo e convidote ó meu blog que esta dedicado as orquestras de galicia. Podes entrar en www.orquestas.tk ou ben en http://orquestasbysantos5c.blogcindario.com

Sorte e sigue con esta idea.
Anónimo ha dicho que…
A empanada de atún ten moita graxa. Se segues a comer diso vaste poñer como Sara Montiel. O mellor son as verduras: grelos, repolos, coliflor, espinaca...
Dani ha dicho que…
Alégrome que che gustase o Acuario. Faltouche visitar a Casa das Ciencias.
Anónimo ha dicho que…
Con oito anos e xa navegas mellor que os maiores...

Entradas populares