Un video

Este video fixeno eu, espero que lle guste a miña familia e tamén a vos

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Hola Paula soy tu prima Lety.Antes de nada desearte FELIZ CUMPLEAÑOS.Estoy con Diana y nos ha encantado el video.El final es el mejor jejeje.Pasalo bien y disfruta de las vacaciones.Muchos besos a todos.Te quiero mucho chuchiña!!!!!
Anónimo ha dicho que…
hola peque, eres una chica ya!!no tengo perdon al no felicitarte este año por tu:FELIZ CUMPLEAÑOS!!me ha encantado el video, pero la foto en la que salgo fatal...pero me acuerdo de cuando es!!en uno de tus cumples cuando el tio Lis fue de PAYASO!!
...hasta vernos pronto...BESIÑOS GUAPA.
Paula García ha dicho que…
Quero dar moitas grazas as miñas primas, Leti e Diana.

Uns bicazos para elas.
Anónimo ha dicho que…
Hola Pauliña,tes un blog chulísimo.Encántame.A ver si podes escoitar mis contos algunha vez que ande por Boiro.Sigue adiante
Bicos
Andrederabal ha dicho que…
saides moi ben no video.tanto ti coma os teus curmáns.
carmen ha dicho que…
hola paula son unha nena de melide¡¡¡encantame o teu blog!!!sempre que sacas algo novo sempre o vexo¿como se fai para ter un blog?
carmen ha dicho que…
¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡felicidades paula!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
carmen ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
carmen ha dicho que…
o meu correo electrónico é gemelitasmelide@hotmail.com se te queres conectar comigo aqui o estou cando queiras,o teu xa o miro no blog
Martinha ha dicho que…
E un video moi bonito.
Son unha amiga de Anna k seguro k xa coñeces pasate polo meu blog.
Martinha ha dicho que…
Hola son Marta outra vez os teus traballos son espectaculares eu tamén teño un blog pero acabo de empezalo non domino moitas cousas pero bueno pasate polo meu blog chao, bicos Marta
Martinha ha dicho que…
Hola son Marta escoita a páxina do meu blog é:chukidecurtis.blogspot.com e o meu msn é: eldeseodelcorazon@hotmail.com
CHAO
Unknown ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Anónimo ha dicho que…
Noraboa polo vídeo, Paula! Falta unha foto de teu pai ;-)

Alegreime moito de verte o outro día en Santiago. A próxima vez que coincidamos temos que sacar unha foto e colgala ti no teu blog e eu no meu, que che parece?

Pásao moi ben por Asturias e coidado cos xelados, que parece que che gustan tanto como a min. Bicos ;-)
Anónimo ha dicho que…
ohhhh acabo de entrar aquí por casualidade... esto esta xenial pekerrecha!!! noraboa =)
Anónimo ha dicho que…
Hola Paula!!!
Un video genial...muy bonito...
Besos y enhorabuena!!

Entradas populares