Fun ao médico


Bos días a todos/as, hoxe fun ao médico ca miña irmá Nerea, eu tamén porque tiña tós e Nerea devolvía todo o que comía e tamén o que bebía.

Cánto pesades vos? E canto medides? Eu mido 144 CM e peso 40 kg.

Quero dicir que Lorena a de ot, canta fenomenal, hoxe vin a Adrián Casais, non me atrevín a preguntarlle se era el, pensin: será el ¿?.

Volvín a saír na voz, peroooo non foi polo mesmo ca outra vez, esta vez foi porque fixen o cumpreanos, e un amigo que se chama Dani veu a facer unhas fotos a praza do concello.


Comentarios

Andrederabal ha dicho que…
Que vos recuperedes moi pronto as duas.Ánimo.
Cando sexa así,non te cortes.Se lle dis algo e non é a persoa que buscabas,digo eu que non te vai fusilar.Pideslle disculpas e xa está.
Ao mellor non tes oportunidade de velo máis.
Anónimo ha dicho que…
Hola Paula:
Espero que no sea nada lo de tu hermana y tuyo... mucho animo a las dos.
A tu pregunta de cuanto medimos y pesamos, decirte que yo mido 1.71 y peso 55 kgs...
Besos y a ver cuando jugamos a lo de las minas, eh?, que aun no lo conozco.
martinho ha dicho que…
Que vos recuperedes as duas moi pronto!!!
Está ben esa proposta que ti dis de facer unha especie de "blogomillo" infantil.
Adrian ha dicho que…
Pues te atrevías que no te voy a comer por preguntar, tenemos que kedar y así ya me ves, ok, por cierto te vi llendo pa el cole un día, ivas con Naiara, da igual, si me ves te acercas y preguntas, bueno adios.
Anónimo ha dicho que…
QUE E ISO QUE VIN EN BLOGS DE UNHA REDE DE BLOGS INFANTIS????
PODESMO ESPLICAR
SiMpLeMenTe DiFeRenTe.... ha dicho que…
Bueno, pos pobriña túa irma xke vomitar non e precisamente bonito.
Espero que melloredes as duas pronto.
Bicos.
Anna

Entradas populares