Un libro de María Mariño

Onte meu pai tróuxonos a min e a miña irmá un libro, sobre María Mariño. Cóntame meu pai que naceu en Noia e viviu en Boiro. Fai uns meses puxéronlle o seu nome a unha rúa de Boiro.

O texto escribiuno Xosé Agrelo Hermo e os debuxos Alfonso Costa.

Na rúa cega de Noia veu á luz María a “Fiscala” a cuarta de cinco irmáns, nunha familia sen mágoa.

Unhas paxinas despois fíxose amiga da lingua saltando
á corda na praza; mergullada na historia era feliz e medraba.

Esta despelida mociña, costureira por herdanza, coa máquina na cabeza, cosía de casa en casa.

No fermoso val de Boiro comezou ilusionada, confiada no futuro, a súa vida de casada.

O Uxío e o Manuel terman, coa man ben pechada, das verbas que a costureira cose co fío de prata.

O anxo das ás escuras levouna consigo a nada, e invadiu todo o Courel un silencio de palabras.

Pois isto son algunhas das poesías que trae este libro.

Dexexobos a todos un bo Entroido.

A editorial é Toxosoutos.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Paula son Anton e queria que soubeses que eu tamen xogo no equipo de baloncesto do colexio.Eu xa che mandara un comentario no que dicia que me chamases ao 981947866 e me dicises como se fai un blog. E que nin eu,nin ninguen da miña familia sabe e ainda non me respondeches. Moi ben o do partido eu hoxe 17 do mes 2 do ano 2.007 xogei contra o San Isidro e gañamos 29 = 10. Deica logo
Anónimo ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
SiMpLeMenTe DiFeRenTe.... ha dicho que…
hola paula e chamome Ana e teño unha amiga do campamento que vive en Boiro pero vai o colexio a Noia.
Chamase claudia e e moi boa rapaza a min gustariame que visitaras o meu blog esperando que che guste.
E tamen deixame un comentario, porfa que nadie me deixa nunca ningun.Eu vivo nun pobo que se chama Curtis.Visita o meu blog e que o pases ben no entroido...
0 ha dicho que…
Hola somos Lidya e Gonzalo e nos tamen temos un blog e queriamosche felicitar polo teu blog. Somos de Arzúa e o noso blog e netosdearzua.blogspot.com espero que che guste. Claro se entras.
Lidya y GONZALO
Anónimo ha dicho que…
hola paula, me he llevado una sorpresa porque estaba viendo el youtube y vi tu video y te reconocí.
soy eva y soy una amiga de camila, que es también amiga de tu mamá y que estuve en boiro viviendo ahora mismo estoy en soria y me he alegrado ver que ya eres toda una mocetona y que te mueves de maravilla en el cibermundo. nada a seguir así dando a conocer el nombre de boiro y dándote a conocer a tí y a los tuyos saludos para ti y tu familia . espero que no dejes el blog.ah tengo una hermana que trabaja en el hipescar seguro que tu madre sabe quien es y mi familia vive toda en cespón.besos.
spike ha dicho que…
Desexamos que pasaras un bo Entroido ti tamén, Paula! Somos uns rapaces e rapazas de Santiago de Compostela que cursamos 3º e 4º de Primaria. Temos un blog de linguas (http://spike-webpage.blogspot.com) onde puxemos un enlace ó teu blog, esperamos que non che importe. Un saúdo de todos.
Paula García ha dicho que…
moitas grazas aos nenos de Santiago por deixarme este comentario, e tamén aos netos de Arzúa.

un bico:

Paula
Paula García ha dicho que…
Hola Antón:
Quero que sepas que eu tampouco fixen o blog, quen mo fixo foi meu pai. Non te preocupes que en canto teña un pouco de tempo, te dirá como se fai. Un bico
Paula
Anónimo ha dicho que…
ñopòlfjhuiog

Entradas populares