Na Coruña

Hoxe fomos a Coruña ao Aquarium Finisterrae, primeiro comemos nun self service que se chamaba Gofy.

Miña irmá e eu estabamos impacentes para chegar ao Aquarium, chegamos e o primeiro que vimos era un grupo de nenos que estaban esperando a que chegaran as monitoras. Nerea e eu non quixemos ir con elas, vimos o Náutilos que era a fantasía do capitán Nemo feita realidade.

Estibemos a ver como daban de comer ás focas, era todo un espectáculo e cando querían darlles de comer unha xa iba diante para non quedar sen a comida.

Para rematar tomamos unhas cocacolas e comemos unhas chuches na cafetería do Aquarium.

Hoxe era o cumpreanos de Denisse, como xa vos dixen, e ao final non poidemos ir pero comprámoslle uns regalos que van a gustarlle moito.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Hola Paula.... Jo, que ¡bien te lo pasarías en el aquarium eh?...
La foto es preciosa... el paiaje es muy bonito y salís muy guapas las dos...
Te vuelvo a felicitar por tu blog, porque la verdad, está genial, leer todo lo que escribes, porque vuelvo al pasado y me vienen a la memoria todos los bonitos recuerdos de cuando tenía tu edad... la verdad, que intento entrar todos los días para ponerme al día de todo lo que nos quiere contar...
Pudiste entrar en mi espacio?...
Besos.
Anónimo ha dicho que…
Eu tamen estuven xa fai varios anos no aquarium finisterrae, e o que mais me gustou foi o Nautilus, espero que o pasases ben porque a verdade e que o dia faise pequeno para percorrer o aquarium :), un saudo Paula.

Entradas populares