O partido de baloncesto



Hoxe foi o meu primeiro partido de baloncesto co equipo do colexio Santa Baia, so xoguei 5 minutos pero para empezar esta ben.

O vídeo é o que gravaron no polideportivo de Barraña, gravouno a miña nai. É cando estaba entrenando e máis cando estaba xogando.

Se vos gusta deixade un comentario, cando saín gustoume moito pero so quería saír 5 minutos.

Gañamos 32-20 e menos mal que xogamos coas maiores, xogamos contra as de Brión. No polideportivo había pouca xente, pero para ser o primeiro partido esta moi ben.

A estas horas xa estaredes durmindo, pero seguramente maña o ides mirar.

Un bico para todos os que visitades o meu blog.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Hola Paula:

Juegas bien, sois un buen equipo por lo que se ve en este video...
Enhorabuena, por el resultado...
A mi personalmente me gusta mas juagar al futbol, incluso ver los partidos de futbol me gusta mas q los de baloncesto...
Mucha suerte en los próximos partidos.Un beso!
Adrian ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
P.S. ha dicho que…
Noraboa, Paula, a ti e ao teu pai, por esta bitácora. Causa emoción que alguén da túa terra -eu son de Comoxo- comece tan cedo nesto das tecnoloxías. Ogallá non sexa unha afección pasaxeira -eu levo co meu blog xa tres anos, aínda que agardo facer un na miña lingua materna-.

Lémonos.
mariaamelia ha dicho que…
simepre quiero hablar contigo neniña, pero estoy muy ocupada con tanta contestacion que tengo que dar a esta gente. Pero me acuerdo mucho de tí ¿estás contenta con tu blog? ¿te gusta manejarlo?. Yo no puedo porque soy muy viejiña y no tengo mucha vista. Pero me acuerdo de ti y de tu padre que siempre fuisteis muy atentos conmigo. Desde que empecé fuisteis uno de los primeros. Te deseo mucho éxito y que te guste tanto como a mí el Internet. Vas a aprender muchas cosas filliña...Muchos besiños
Anónimo ha dicho que…
Hola Paula, un bico moi grande dende Castro Caldelas. Coñecín o teu blog a través do teu pai, xa que somos coñecidos. Noraboa polo te u blog que está moi ben e ánimo co balocesto que xa verás como no próximo partido xogas máis. Anima o teu pai a que te traiga a ver CAstro Caldelas para coñecer a Ribeira Sacra e Cabeza de Manzaneda. Un bico moi grande.
http://caldelaodecaldelas.blogspot.com
SiMpLeMenTe DiFeRenTe.... ha dicho que…
eu xogo no equipo de tenis e de baloncesto do meu colexio e pasamolo moi ben cos meus amigos.
Pero ainda asi tiñas que xogar un pouco mais.
http:/www.AnnadeCurtis.blogspot.com

Entradas populares