A miña irmá NEREA

Vou a falarvos da miña irmá Nerea, é un pouco traviesa pero ás veces da un pouquiño de gracia. A foto que vedes e de gracia, verdade. Así que me tendes que deixar un comentario. Ela non come case nada, pero hoxe a mañá non deixou nin unha miga de bisté.
A Nerea o que máis lle gusta e facer o parviño. É moi lista, berramos todos os días pero queremonos moito.

Xa acaba de facer unha trasnada, tirou o xabón das pompas, e papá acabaa de mandar para a cama, pero despois vai cear. Ela foi chorando, loxicamente. Papá acaba de pasar a fregona, menos mal, por que senón podía resvalar ca auga e co xabón.

Vamos a cear unha pizza e sopa.

Un bico.

Comentarios

marykinha ha dicho que…
Ola Paula!!
Eu son María e estou estudando para ser mestra de Inglés.
Por unha das casualidades da vida caín no teu blogue e teño que felicitarte... Parabéns cativa!! Xa tes feito ti moito máis do que teño eu no meu (http://marykinha.blogspot.com)
Un saúdo moi grande, e espero que me deixes poñer un link ao teu blogue!!
Bicos dende Santiago!
Anónimo ha dicho que…
Encantame a tua paxina, tanto ti como tua irmá sodes moi guapas, e moi parecidas fisicamente
Anónimo ha dicho que…
Nerea é un pouco traviesa sí, pero é moi boa e moi intelixente.

Cando sexa maior será coma tí, e de seguro que terá un blog.

bikos
Anónimo ha dicho que…
Si pero e a salsa da family, jajaja, asi vos complementades as duas, sei que vos queredes moito i ela co tempo sera unha rapaza responsable e moi intelixente; unha aperta Pauliña para ti, para Nere y para os teus pais. Animo co blog que da gusto entrar a leer as tuas cousas.
Anónimo ha dicho que…
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Unknown ha dicho que…
Ja,ja,ja, el partido regular,tu muy bien,Nerea no es tan mala aunque,si inquieta.Besazos a todos de quien os quiere,Paco y Loli.

Entradas populares