En Pontevedra


Hoxe fun a Pontevedra, comemos nun self service, como o outro día, temen se chamaba Gofy.

Comín arroz en branco co terreira e salsa, e Nerea Polo rebozado con patacas, despois fomos a comprar uns tenis Nerea de Minie e eu de Adidas.

Papá comprou unhas zapatillas e Nerea, case todo roupa, a cor que máis lle gusta e o rosa a min o azul celeste.

O venres tiven que entregar un traballo, era de Mozambique.
Un país de África, a súa capital e Maputo, teño un libro que nos regalaron os nenos de alí porque nos tamén lle regalamos moito material escolar.

Un abrazo.

Comentarios

Andrederabal ha dicho que…
Non fales de comida que me entra un formigueo .......
Anónimo ha dicho que…
Hola guapa. Eu son Rosa Enríquez. Acabo de ler o país e vin que tiñas este blog. Sentín curiosidade porque entre outras cousas eu son profe de francés e traballei en Boiro ata o ano pasado no I.E.S A Cachada.Leveime unha grata sorprsa ao saber que alguén tan pequeno coma ti tiña un blog e se preocupaba por mantelo ao día. u tamén teño un :www.valdeorosa.blogspot.com
Visítame se che apetece. Non sei se che interesará pero sería divertido. Eu estou a contar a historia de Asor, unha rapaza que vive noutro planeta. Ela é unha deliberante, un pouco inxénua e está rodeadeada de toda unha saga¡¡¡ Non é para nenos pero ... Será un pracer tn unha nena por valdeorosa. Un saúdo moi forte.
SiMpLeMenTe DiFeRenTe.... ha dicho que…
Espero k o pasaras moi ben.
carmen ha dicho que…
parialo moi ben na praia que envidia

Entradas populares