Pequeno Gran Show

O martes fun a Pequeno Gran Show, a gravar. E hoxe saín no programa, e se cargan ben os vídeos póñoos.

Un e o meu e o outro e dunha nena que se chama Nerea, toca a pandeireta con Carlos Núñez, é unha xota pero non me acorda como se chama. A nena Nerea (é de Arteixo e ten 9 anos).

Preguntáronme por María Amelia que quería ir ao programa pero o seu neto dixo que non podía vir porque estaba coa gripe, pero eu dixen que contactaba con ela, houbo moitas actuacións pero a que máis me gustou foi a das nenas que bailaban a canción de High school.

Ao entrar unha chica que se chamaba Chus levounos a sala de xogos alí tiñamos unha pantalla para ver o programa eramos os únicos que o podíamos ver en directo.

O acabar o programa déronme un mp4 de regalo e na máis chegar a casa xa lle puxen música e fotos.

A verdade e que non teño moitas gañas de escribir porque teño un pouco de sono pero maña se podo escribo máis.

Un bico.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Sales muy guapa en la tele, y la entrevista está muy bien.

Ánimo. Carlos
Adrian ha dicho que…
Dios mío, salí en la tele, Puala no sabes que bochorno cuando me nombraste en programa, y sobre todo gracias por hacerlo.
Anónimo ha dicho que…
Ola Paula. Non te puiden ver na galega, pero vin o video no blog do teu pai e estiveches moi ben. Unha aperta moi grande e animo co teu blog. Non te esquezas de dicirlle a teu pai que busque un pouquiño de tempo para levarte a coñecer aRibeira Sacra e Cabeza de Manzaneda. Eu prometo invitarvos á bica en castro caldelas
Anónimo ha dicho que…
Paula, fai varios días que non escribes nada no teu blog. É para saber como estás?, xa que entro case tódolos días e vexo que fai unha semana que non escribistes nada.

Espero que non estés cansa, porque a min gústame moito ler o que escribes

Un bico desde Moaña
SiMpLeMenTe DiFeRenTe.... ha dicho que…
JO que vergonza debiches pasar, eu non seria capaz de facelo.Noraboa paula.
www.AnnadeCurtis.blogspot.com
Anónimo ha dicho que…
hola nena teño 63 anos e te vin na tele estiveches very, very, very, good. (mui ben) escríbe o meu msn porfavore, rógocho. o msn e: kukala@hotmail.com. un bickiño.
Anónimo ha dicho que…
nena fucherme o mesenller, ti ter mesenller? mándamo o mesenller da miña neta, el ae de madrid, e pija mándame o teu mesenller a este outro: claripm_24@hotmail.com.
bicor.
juapa.
Luisa
carmen ha dicho que…
vinte no progama e falaches moi ben.xa fuches outra vez tocando o piano que ven o tocaches eu toco o clarinete

Entradas populares