Viaxe a Asturias-1º Parte

O Martes fomos de viaxe a Asturias, miña nai, miña irmá, e eu fomos ata Santiago en autobús, estivemos 3 horas ou menos en Área Central.

Despois meu pai veu buscarnos a Área Central e marchamos a Asturias, paramos a comer en Guitiriz nunha Área de servizo, cando acabamos de comer puxemos o DVD e todo o viaxe fomos vendo películas de debuxos animados.

Ao chegar a Asturias saudamos a todos os nosos primos, tíos e avós.
O mércores fomos a Candás a festa das sardiñas a casa de Manolo e Maribel. Ceamos nun restaurante e despois fomos ás atraccións. Subimos nos karts, nos coches de choque e meus primos máis pequenos nos cochitos. Manolo, meus tíos Arturo e Chiqui, e meu pai ata se atreveron a subir con Iván, Alba e comigo no simulador.

Pasámolo moi ben.

Comentarios

Anónimo ha dicho que…
Xa vexo o ben que aproveitaches o verán. Un saudiño.
Anónimo ha dicho que…
Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso.(If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada.If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).
Anónimo ha dicho que…
Xa vexo q o pasástedes moi ben en Asturias. Siguenos contando máis cousas.

Adeus
Anónimo ha dicho que…
olaaaaaaaaa
que tal? bueno pues decirte que si tienes nueve años no es muy recommendable que te hagas un blok ya que una persona que no este muy bien de la cabez puede hacer cosas malas ehh
bueno espero que lo borres

un bikiño

Entradas populares